Kako preživjeti gadan mamuluk na poslu

08/05/2019

Razumijemo zašto nikako ne želite propustiti taj supercool tulum iako znate da je sutra radni dan i da ujutro morate na posao. Ok, obećavate si da ćete otići ranije, ali već dok izgovarate tu rečenicu u sebi, znate da se takav scenarij ipak neće dogoditi. I zato, evo kako da sutradan preživite to grozno razdoblje od devet do pet...

Ako ste prethodnu noć pretjerali s pićem, vaše tijelo neće biti u stanju brzo izbaciti alkohol iz organizma, zbog čega ćete sutradan pomisliti da možda i nije loša ideja popiti još jednu čašu vina ili koktel uz doručak ili ručak, vodeći se onom poznatom izrekom “klin se klinom izbija”. Pogrešno!

Kako je alkohol diuretik, liječnici smatraju da će dodatno piće samo pogoršati stanje jer će potaknuti još veću dehidraciju organizma. Umjesto toga, uz doručak popijte neki cijeđeni sok, a tijekom dana unosite što više vode u organizam. Nije loše znati za ubuduće da na svaku čašu alkoholnog pića ide jedna čaša vode. Iako taj potez neće spriječiti mamurluk, barem nećete dehidrirati pa ćete sutradan manje žaliti zbog prethodne noći. “Važno je zapamtiti da se alkohol ponaša kao diuretik, što znači da stimulira bubrege da se riješe viška tekućine i elektrolita koji se moraju zamijeniti novim i upravo je zato iznimno važno piti puno vode”, kaže dr. Christina Hendricks. Nikako ne preskačite večeru prije izlaska i pobrinite se da jedete zdravo. “Preskakanje obroka ili teška hrana mogu vas natjerati da konzumirate više alkohola”, tvrdi nutricionistkinja Lauren Moore.

Sakrijte tragove
Djevojke, danas nije taj dan kada si možete dopustiti da iz kuće izađete bez šminke. Nakon noći uz alkohol i partijanje, velike su šanse da vam koža neće izgledati baš najbolje. Osvježavajući sprej za lice protiv umorne i suhe kože vaš je novi najbolji prijatelj, a nakon toga obavezno bogato nanesite dobru hidratantnu kremu. Ako niste sposobne za ful make up, malo maskare, korektora i rumenila bit će dovoljno da sakrijete tragove prethodne noći.

Zaboravite težak doručak

Burger za doručak zvuči primamljivo, ali kruh od cjelovitoga zrna, avokado ili zobene pahuljice pomoći će vašem organizmu da se vrati na pravi put. “Istraživanja su pokazala da su jaja blagotvorna kada je riječ o mamurluku jer posebno prijaju izmučenom organizmu (i želucu!)”, kaže Moore. Osim toga, i med, koji je prirodni antioksidans, pomaže bržem izbacivanju toksina iz tijela. “Jako je važno da pojedete nešto zdravo i hranjivo kako biste ublažili simptome mamurluka kao što su glad, umor, vrtoglavica i anksioznost”, kaže dr. Hendricks.

U uredu

Stručnjaci za međuljudske odnose savjetuju kako je najbolje zadržati za sebe da ste prethodnu noć pretjerali s alkoholom. Umjesto toga, bilo bi dobro da, ako vas netko pita što nije u redu, jednostavno kažete da imate loš dan. To zapravo i nije daleko od istine! Umjesto da se javite na posao i kažete (slažete) da ste bolesni, budite velike djevojke i suočite se s posljedicama. Tko je rekao da je lako biti party djevojka s radnim vremenom od devet do pet?

wewewe

 

Voda, voda i voda

Već smo rekli da je iznimno važno tijekom cijelog dana piti puno vode kako biste pomogli bubrezima i rehidrirali tijelo. Pametno bi bilo da držite bocu vode na stolu te da svakih pola sata popijete nekoliko gutljaja. Dan poslije ludog noćnog provoda ne preporučuje se konzumiranje energetskih pića, ali ni puno kave jer će upravo ti napici pogoršati i produljiti agoniju zvanu mamurluk.  Želite bolju opciju? Dr. Hendricks savjetuje da u ljekarni kupite elektrolite koje možete pomiješati s vodom, a oni će vam pomoći da se izborite s dehidracijom. I ne zaboravite na slušalice za uši! One su neophodne u borbi protiv glavobolje koju ćete sasvim sigurno dobiti od svih glasnijih zvukova i uredskih razgovora. To je idealno vrijeme za opuštajuću glazbu. Kada napokon dođete kući, pustite si omiljenu seriju, pojedite toplu juhu koja će vas okrijepiti i pogledajte konačno taj uzbudljivi snimak kojim ste zabilježili ludi provod prethodne noći.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo