Kako biti cool na društvenim mrežama

13/02/2019

Društvene mreže mogu vam itekako pomoći kod samobrendiranja zato - pazite što objavljujete i kako se prezentirate

Profilna slika i biografija na mrežama vaš su rezime. Nemojte ih ostavljati praznima.

Svako postanje i dijeljenje povećat će vaše aktivnosti. Morate započinjati konverzaciju, ali je i pratiti. Izreka: “Daleko od očiju, daleko od srca” na društvenim mrežama itekako vrijedi.

Poslušajte prije nego što se oglasite. Na društvenim mrežama morate slušati (odnosno, čitati). Morate znati s kim i o čemu pričate i raspravljate prije nego što počnete konverzaciju.

Pomozite drugima. Kada ne možete smisliti ništa originalno što biste stavili na svoj zid, pomozite drugima tako što ćete podijeliti stvari s njihova profila. Pomažući drugima da dođu do glasa činite dobro djelo, a ljudi će to znati prepoznati i cijeniti. A to je dobar način da povećate broj onih koji vas prate.

Zavolite sebe. Što ste iskreniji prema sebi, to će vam biti lakše. Ako, primjerice, volite kuhati, podijelite s drugima neke fora i korisne kulinarske trikove pomoću kojih ćete dobiti titulu kulinarskog eksperta. Ako volite slobodno vrijeme provoditi kod kuće gledajući filmove, zašto ne biste postali filmski kritičar i svoje recenzije dijelili s ljudima na društvenim mrežama? Bezbroj je načina na koje možete pokazati svoja umijeća, a nuđenje nekog oblika usluga ili informacija svojim pratiteljima je uvijek dobra taktika.

Nemojte forsirati. Navaljujete li u stvarnom životu na ljude da vam budu prijatelji? Sumnjam. Pa zašto biste onda to radili s online frendovima? Broj prijatelja koje ćete imati na društvenim mrežama ovisi o trima stvarima: (1) koliko je zanimljivo ono što postavljate na profil, (2) kontaktu koji postignete s ljudima s kojima komunicirate preko mreža i (3) proaktivnom širenju kruga kontakata.

Inicirajte online konverzaciju Postavite neko pametno pitanje ili nekome udijelite kompliment zbog nečeg cool. Naravno, samo ako to doista mislite.

Budite inspiracija drugima! Ljudi vole kada ih drugi nadahnjuju. To je razlog zašto su citati i izreke, bez obzira na to je li riječ o motivacijskim ili ohrabrujućim, tako prisutni na svim društvenim mrežama. Oni se uglavnom stavljaju kako bi ljudi reagirali na njih i komentirali ih, a to će drastično povećati veličinu vašeg cyber auditorija.

Kontrolirajte svoj timeline. Kada prečesto objavljujete nove stvari ili sami komentirate svoje objave ne dajući vremena drugima da se uključe u raspravu, to može poslati pogrešan signal. Ja vjerujem u eklektični timeline. To znači da trebate prvo postati svoj sadržaj, zatim se uključiti s nekoliko komentara u svoje i tuđe rasprave te na kraju podijeliti tuđe postove, slike, linkove ili videa. Ono što želite postići jest ostaviti dojam da u jednakoj mjeri radite na svom profilu i pratite što se događa kod drugih.

Pazite što pričate. Ako se ne biste ugodno osjećali da vaš post objave u središnjem Dnevniku, onda ga radije nemojte ni napisati.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj