Jeste li čuli za dijetu 5 faktora?

06/05/2019

Ova 'dijeta' nije nikakva novost, ali tko zna, možda je baš kao stvorena za vas!

Dijetu je prije više od deset godina osmislio Harley Pasternak, a prigrlile su je mnoge svjetske zvijezde. U ovom programu sve je u znaku broja pet: sastoji se od 5 obroka na dan, vježbanja 5 dana u tjednu - svaki set vježbi se ponavlja 5 puta i traje, pogađate, 5 minuta. Svaki obrok mora sadržavati 5 različitih sastojaka: proteine, vlakna, ugljikohidrate (poput graha ili krumpira), zdrave masti (poput lanenog ulja) i napitak (koji ne sadržava šećer). Tijekom 5 tjedana režima dobijete i 5 dana slobode kad si možete dati oduška i jesti što god želite.

Kao i svaka dijeta, i ova ima svojih prednosti i mana. Dobra strana je ta da se nećete osjećati zakinutima kao što je to slučaj kod mnogih drugih dijeta, plus – onaj dan kad ćete si jednom tjedno dati oduška itekako je važan. On će vam dati mentalni odmak od programa, a također vas neće stavljati u poziciju “sve ili ništa”. Prednost je i što vježbe nisu komplicirane i mogu se raditi kod kuće.

Loša strana je to da planiranje i priprema pet zdravih obroka za svaki dan može odnijeti puno vremena pa je potrebna prilična upornost i organiziranost. Počnete li gubiti težinu, a potom prekinete režim jer mu niste dorasli, učinit ćete gore za svoje zdravlje nego da dijetu uopće niste niti počinjali. Osim ovoga, ova dijeta nije za vas ako imate spor metabolizam jer bi u takvoj situaciji pet obroka na dan moglo jednostavno biti previše. 

U svakom slučaju, prije nego što krenete na ovu dijetu, zapitajte se koliko dugo možete pratiti tempo pet obroka? Hoćete li uspjeti svake večeri kod kuće pripremiti menije za sutradan? Jeste li tip koji može već za vikend smisliti što će jesti tijekom tjedna? Ako mislite da možete, zašto ne biste pokušali?!

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo