Fitnes tajne koje morate otkriti

12/01/2011

Uz naše savjete i trikove dovedite kondiciju na zavidnu razinu, a svoje tijelo u formu kojoj će se, u krevetu ili izvan njega, posebno radovati vaš dragi... Fitnes istine dobri treneri prenose svojim klijentima... A Cosmo vama!

s

1. Dovoljno je pola sata
Trening neće trajati dugo pa trebate što prije ubrzati otkucaje srca i držati ih tako visoko što dulje možete. Ako nemate vremena za optimalnih sat vremena vježbanja, 30 minuta ubrzanog intenziteta bit će dovoljno.

2. Pravilno držanje pomaže da vježbate efikasnije
Uvijek zategnite trbušne mišiće, ispravite leđa i povucite ramena nazad i spustite ih dolje. Kada radite vježbe za noge, poravnajte centar stopala sa sredinom koljena (pazite pritom da ne okrećete koljena).

3. Više mišićne težine u odnosu na masti izgovor je za „teška sam“
Ako radite na smanjivanju težine, a vaga uporno pokazuje drugačije, nešto ne radite dobro. Ili se ne pridržavate dijete ili ne vježbate dovoljno.

4. „Dobre“ masti ne pomažu da izgubite na težini
Dobre masti, loše masti, sve vas čine teškim. Obje su potpuno iste, samo što jedne mogu začepiti vaše arterije, a druge ne. Dobre masti (recimo avokado) zdrave su za srce, ali ako želite smanjiti težinu, morate ih izbaciti iz upotrebe ili pak intenzivirati trening.

5. Imajte motivacijsku mantru
I ponavljajte je kad god osjetite da više ne možete. Ako trčite, ponavljajte „samo još sto metara“. Ako vježbate u teretani, ponavljajte „samo još jednom“. Ako se natjerate da svaki put napravite „jedan više“, rezultati će biti evidentni.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo