Cult Beauty ima novu kampanju #Vulvation

14/03/2019

Cilj kampanje je normalizirati razgovor o vaginama, stidnicama, vibratorima i svim ostalim tabu temama vezanim uz žensku seksualnost

Poznati brend Cult Beauty ima novu sekciju posvećenu ženskoj seksualnosti, koja se bavi svime od otvorenog i besramnog razgovora o masturbaciji, korisnih videa s uputama za korištenje pojedinih tipova vibratora do znakova raka jajnika. Cilj im je smanjiti takozvani "Orgasm Gap" - razliku između općenite percepcije muških i ženskih orgazama.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Prepare for the #Vulvalution Cult Beauties… 08.03.19 #internationalwomensday

Objavu dijeli Cult Beauty (@cultbeauty)

Među onima koji također rade na prekidanju šutnje o ženskim seksualnim užicima, kao i na promjeni stava da žene ne uživaju toliko u seksu kao muškarci, je Paisley Gilmour, Cosmova novinarka koja piše o seksu i vezama. "Ovo što Cult Beauty radi sa svojom kampanjom #Vulvation je iznimno važno jer mislim da će pomoći u normalizaciji činjenice da i žene vole seks i koriste seks igračke" misli Gilmour.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo