8 ogromnih načina na koje se online flertanje promijenilo između 2007. i 2017.

19/03/2017

Kako se onda itko uspijevao seksati?

Budimo realni, iako nam se 2007. čini kao da je bila još jučer, od onda je prošlo čak deset godina i stvari su se, na svu sreću, itekako promijenile. No, što je to točno na društvenim mrežama drukčije nego što je bilo onda kad smo si još uvijek slali „c4c“ poruke na MySpaceu.

1. Postanje „seksi“ fotki. Dok 2017. vrvi prozračnim fotkama s plaže, ispranim blagim Instagram filterima, 2007. je za selfije bila poprilično dramatična. Pravila su bila jednostavna: Fotka je uvijek bila slikana u našoj sobi, iz ptičje perspektive tako da nam oči (i sise) izgledaju veće, a ekspozicija je uvijek bila ogromna jer mogućnost fotkanja bez blica nije ni postojala.

f

2. Suptilno traženje pozornosti. Ahhh, Poke. Najiritantniji, a istovremeno i najbolji uvod u komunikaciju s baš svakom osobom čiju smo pozornost tražili onda kad „like“ nije ni postojao. Što smo „pokanjem“ dobivali? Najbolje što smo mogli prije nego što je tehnologija napredovala i podarila nam nešto bolji način za dobivanje njegove pažnje.

poke

3. Početak razgovora. Postoji nešto što nam doista nikad neće biti jasno – kako je toliki broj ljudi pristao na javno razmjenjivanje poruka pisanjem po tuđim „zidovima“? Zašto baš nikome nije bilo čudno da nam nasred profila piše „Kupi kruh. Mama.“? Srećom, naposljetku smo ipak svi zaključili kako se razgovori ipak trebaju obavljati uz neki minimum privatnosti.

razgovor

4. Pokazivanje da su vam posebni. Nekad su to bili onih Top 8 prijatelja na MySpaceu i nije postojao bolji način da im suptilno kažete: „Hej, sviđaš mi se“, od toga da se nalazio baš na tom popisu. Danas se pravi prijatelji poznaju po redovitom izmjenjivanju Snapchat poruka. Preskočiš li jedan dan, svaka mogućnost za vezu pada u vodu.

frendovi

5. Stresiranje oko pisanja SMS-ova. Onaj najužasniji dio kod dopisivanja sa simpatijom definitivno je čekanje. 2007. godine, problem je bio sam telefon. Istu smo tipku pritiskali triput kako bismo napisali slovo „C“, a onda smo ručno brisali poruke kako bi si pročistili inbox. Danas imamo iPhone, a uz njega i druge probleme. Molim vas, vratite nas u doba bez onih glupih točkica tijekom tipkanja – preferirali smo živjeti u svijetu u kojemu smo bili uvjereni kako mu za odgovor „Da, volio bih na kavu s tobom“ treba malo dulje vremena jer i za slovo „o“ tipku mora pritisnuti triput, a ne u svijetu u kojemu patimo u agoniji buljeći u točkice i očekujući najdulju odbijenicu na svijetu.

mob

6. Tagiranje. Sjećate se onih fotki koje smo uporno dijelili tagirajući ljude pod razne Disneyjeve princeze ili možda opis „seksi frajer iz susjedstva“? Srećom, sada nam za to ne treba nikakva posebna fotka niti sati dešifriranja toga što je pisac točno htio reći. Jedna fotka ljubljenja na kiši bit će sasvim dovoljna da ga ubacite u more ostalih komentara na kojima ljudi (ne baš tako) suptilno tagiraju potencijalne partnere.

tagiranje

7. Pokazivanje vaše osobnosti. Vaša opisna poruka 2007. godine morala je biti dobro promišljena jer je ona bila doslovno sve što će vašu simpatiju privući odnosno odbiti od vas. Pa, osim što smo statuse shvaćali previše ozbiljno i svakih nekoliko minuta svijet obavještavali o tome s kime smo trenutno na telefonu, što ćemo raditi za pola sata i što smo upravo pojeli, naši su se statusi sastojali i od dobro probranih tekstova nekog underground punk banda koji je doslovno jedini bend na svijetu koji je razumio sve kroz što trenutno prolazimo. Danas našu online osobnost čine naše Instagram/Snapchat „priče“, ali definitivno i to hoćemo li za poruke odabrati onaj pravi filter koji će ga osvojiti.

statusi

8. Pokazivanje bogatog društvenog života. Ako nije online, nije se dogodilo. To je pravilo vrijedilo onda i vrijedit će uvijek. Pa, dok danas postoji i previše načina kako bi svima u svakom trenutku dali do znanja da smo živi i da nismo sami, 2007. je to bio poprilično velik posao koji se sastojao od uploadanja nekoliko desetaka fotki u album kojemu smo morali nadjenuti neki pametan naslov, ali i opis. Pa morali smo mu nekako dati do znanja koliko smo ležerni, zabavni i cool zar ne?

prijatelji

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo