5 stvari koje morate znati ako tek krećete s vježbanjem

18/02/2020

Tajna je u odmoru, kvalitetnoj pripremi prije treninga, ustrajnosti i pravilnoj prehrani...

Morate znati koji dio tijela želite dovesti do savršenstva. Je li vaš cilje gubitak kilograma, učvršćivanje cijelog tijela ili oblikovanje određenih dijelova? Nije luda ideja za početak unajmiti osobnog trenera koji će vas usmjeriti u pravom smjeru i pokazati vam koje vježbe i kako izvoditi. I naravno, uvijek imajte uz sebe bocu vode kako se biste doveli do dehidracije.

1.) Realna očekivanja
Nemojte misliti da ćete u kratkom periodu uspjeti skinuti salo koje se nakupljalo tokom zimskih mjeseci. Budite odlučni u borbi protiv kilograma, ali ne posežite za rigoroznim dijetama.

2.) Spavanje barem osam sati dnevno
Odmor je ključ dobrog funkcioniranja. Najveći saveznik uspjeha su pauze između treninga koje će vam pomoći da lakše podnesete napor od vježbi.

3.) Izaberite pravilan raspored i program treniranja
Znate kojim dijelom tijela ste nezadovoljni i što želite popraviti. Osmislite posebnu vrstu vježbi za specifično, kritično područje tako da učvrstite željene dijelove.

4.) Ne radite nagle pokrete
Ukoliko se do sada niste susretali s intenzivnim vježbanjem i skidanjem kilograma, pročitajte na koji način je najbolje vježbati i kako spriječiti eventualne ozljede.

5.) Morate znati kada stati
Jednom kada dostignete figuru, nemojte imati krivu percepciju o svome izgledu. Poštujte svoje tijelo i ne iscrpljujte ga opasnim dijetama i satima provedenim u teretani. Razumno održavajte liniju.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj