5 razloga zašto se ostaviti sjedenja i primiti se vježbanja!

05/10/2019

I da, ovo se posebno odnosi na sve vas koji na poslu sjediti 8 ili više sati svakog dana...

1. Prečesto sjedenje dovodi do degeneracije mišića što djeluje uglavnom na trbušne mišiće, bokove i stražnjicu. Budući da zbog nedovoljnog kretanja vaši abdominalni mišići miruju, često sjedenje pogoduje nastanku naslaga na navedenim područjima.

2. Kada niste aktivni, usporavaju se i funkcije vašeg mozga zbog čega ćete teže razmišljati, koncentrirati se i pamtiti. Također se povisuje šansa za bolove u vratu, ukočena leđa i nepravilno držanje.

3. Previše sjedenja može uzrokovati štetu na brojnim organima - srčane bolesti, pretjerani rad gušterače, čak i rak debelog crijeva. Prečestim sjedenjem usporavate protok krvi i mišići troše manje energije što uzrokuje nakupljanje masti na stijenkama krvnih žila.

4. Istraživanja su pokazala da ljudi koji jako puno sjede imju veću stopu smrtnosti od onih koji se redovito i dovoljno kreću. Jedno je istraživanje pokazalo da oni koji većinu vremena gledaju televiziju imaju 61% više šanse za preranom smrti od onih koji televiziju gledaju manje od jednog sata na dan.

5. Često sjedenje oslabit će vaše kosti i dovesti do brojnih problema s nogama, uzrokovanih slabom cirkulacijom.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo