4 vježbe za guzu iz snova

17/02/2020

Savršena, zategnuta, čvrsta guza nije nemoguća misija. Trebate samo biti dosljedni i naučiti par vježbi i onda ih uporno ponavljati...

1.) Uzmite nižu stolicu, pustite glazbu i hodajte gore-dolje. Držite ritam sve dok se ne uspušete. Ova vježba je za zagrijavanje prije samog početka vježbanja.

2.) Dlanove stavite na pod u ravnini ramena, a koljena u ravninu bokova. Jednu nogu uvucite prema unutra, tj. što više prema prsima, a nakon toga ju zabacite daleko prema iza u ispravan položaj. Isto učinite i s drugom nogom. Da biste pravilno izveli ovu vježbu uvucite trbuh. Ponavljajte vježbu dokle god uspijevate.

3.) U raskoraku raširite noge pored tijela tako da su one deset centimetara od bokova. Ruke položite uz tijelo. Držite kralježnicu uspravno, a prsa s nagibom naprijed. Istovremeno skupite ruke naprijed, a jednu nogu ispružite nazad postavljajući se na vrhove prstiju.

4.) Sjednite na bok pruženih nogu i oslonite se na dlan savinutog lakta, da Vam druga ruka bude na podu ispred tijela. Otvorite stopala u V poziciju. Podvucite i stisnite stražnjicu, otvorite prsni koš i uvucite pupak na kralježnicu.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj