10 razloga zašto vježbanje uvesti u jutarnju rutinu

30/06/2019

Možda vam zvuči kao nešto što će biti nezamislivo teško usvojiti, ali vaše će vam tijelo biti zahvalno...

1. Vježbanje će vas iscrpiti i ojačati potrebu za doručkom, a studije su pokazale da jedenje doručka inspirira ljude da donose bolje odluke tijekom ostatka dana.

2. Velika je vjerojatnost da ćete nakon marljivog vježbanja poželjeti jesti zdrave namirnice tijekom ostatka dana.

3. Sagorjet ćete 20% više masnoća nego kada biste vježbali u nekom drugom dijelu dana.

4. Imate korisnu i blesplatnu detoksikaciju - znojenjem ćete izbaciti sve loše tvari iz organizma.

5. Ubrzat ćete metabolizam, a metabolizam koji radi brže, troši više masnoća i vodi do vitkijeg tijela.

6. Ostatak vam dana preostaje za uživanje, posao i opuštanje jer je ono najnapornije i najznojnije odavno iza vas.

7. Kofein pospješuje vježbanje i učinak vježbanja, a zna se kada je najslađe popiti kavu. Spojite ugodno s korisnim!

8. Možete ništa drugo 'pametno i korisno' ne napraviti cijeli dan i opet ćete se osjećati kao da ste nešto postigli, jer i jeste.

9. Odradit ćete bolji trening nego što biste ga odradili na kraju dana jer ste ujutro najsvježiji i najodmoreniji.

10. Manje ćete biti pod stresom tijekom ostatka dana zbog sve siline endorfina koju ćete osloboditi vježbanjem.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo