Zadržite želju za gubitkom kilograma!

22/05/2017

Tajna je u ove 3 stvari!

1. Osmislite nagradu kojoj ćete se radovati svakog dana! Odmah na početku provođenja vašeg plana, čim odredite cilj koji želite postići, osmislite kako ćete se nagraditi za ostvareni uspjeh. Možete smisliti nekoliko malih nagrada, za različite etape puta ka cilju. Ako je vaš cilj, na primjer, gubitak 20 kilograma, nagradite se nekom sitnicom nakon svaka 4 izgubljena kilograma. Veliku, glavnu nagradu ostavite za kraj. Neka to bude nešto što si već dugo želite priuštiti. Pa ako vam ponekad i ponestane motivacije, pomisao da ste svakim danom ustrajanja sve bliže nečemu što već dugo želite, tjerat će vas naprijed.

2. Čistite u golišavim izdanjima! Budete li po kući hodali odjeveni kao da odlazite na plažu, počet ćete se ugodnije osjećati u svojoj koži, ali ono što je puno bitnije, odraz u ogledalu redovito će vas podsjećati kojim dijelovima svojeg tijela niste zadovoljni i zašto ste uopće krenuli s dijetom ili vježbanjem. A nema boljeg motiva od nezadovoljstva vlastitim odrazom u ogledalu ili pak s druge strane svakodnevnim praćenjem vidljivog napretka.

3. Vodite dnevnik svega što vam pomaže u procesu! Možda ne volite rokovnike i dnevnike, niti zapisivanje bilo čega, no pismeno praćenje prehrane i tjelovježbe uvelike će vam pomoći. Zapišite sve što smatrate bitnim - trenutnu kilažu, željenu kilažu, centimetre, kalorije koje unosite, popis namirnica koje trebate kupiti. Budete li se pridržavali svog plana, dodatan će poticaj biti napredak koji primjetite. Vođenje bilješki pomoći će vam i kako biste imali što bolji uvid u tempo napretka. Time ćete si znati postaviti realne ciljeve i izbjeći frustraciju izazvanu nerealnim očekivanjima, a koja bi vam mogla ubiti motivaciju.


Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo