Što stvarno morate znati o mršavljenju

19/02/2018

Ne postoji samo jedna stvar koja će vas dovest do tijela supermodela...

Hoće li trčanje istopiti suvišne kilograme?

Trčanje na čistom zraku ili na traci u teretani je super, no ukoliko želite skladno, zdravo tijelo, nije dovoljno samo trčati. Uz trčanje, ubacite dva-tri treninga tjedno za cijelo tijelo. Uz to što ćete učvrstiti mišiće cijeloga tijela, sagorjet ćete puno više kalorija i nastavit ćete pržiti masnoću čak i nakon vježbanja. Još je bolja kombinacija vježbanja i trčanja u jednom treningu. Probajte! Nakon 30-ak minuta vježbanja 15 do 20 minuta otrčite. To je savršena kombinacija za zdravo srce, super kondiciju i efikasno prženje masnoće.

Jesu li tablete za mršavljenje bacanje novca?

Niti jedna magična pilula za mršavljenje ne može zamijeniti zdravu prehranu, vježbanje i njegu tijela. Efekt većine tableta je najčešće beznačajan, a neke mogu imati i štetan utjecaj na tijelo. Strogim dijetama i tabletama zapravo obezvrjeđujete tijelo i udaljavate se od kvalitetnog odnosa s njim. Umjesto toga, jedite četiri manja, balansirana obroka tijekom dana, a između obroka ne grickajte nego pijte vodu ili zeleni čaj. Tijelu ne treba prisila da se riješi pohranjene masnoće, već vježbanje i kvalitetna njega. Mršavljenje je tada neizbježna nuspojava.

Smijete li pojesti nešto nakon treninga?

Pojedite balansirani obrok kako biste pružili tijelu ono što mu treba za normalno funkcioniranje i efikasan metabolizam. Ukoliko tijelo ne dobije dovoljno hrane, može doći do gubljenja mišićne mase i usporavanja metabolizma, što nikako nije dobro ako vam je cilj zdravo mršavljenje. Nakon treninga pojedite kombinaciju proteina, ugljikohidrata i malo kvalitetne masnoće. Na primjer, komad tofua ili nemasnog mesa veličine dlana, dvije-tri žlice kvinoje, leće ili pira i zdjelicu salate od raznovrsnog svježeg povrća. Salatu začinite sa žličicom maslinovog ili bučinog ulja, malo jabučnog octa ili limunovog soka i soli. Dodajte u nju i žličicu konopljinih sjemenki ili samljevenih lanenih sjemenki za dozu zdrave masnoće (Omega 3 masne kiseline).

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo