Siguran put do vitk(ij)e figure

18/06/2016

Iako je ljeto već počelo, još uvijek stignete malčice dotjerati liniju...

Maksimalno smanjite konzumaciju sireva i ostalih mliječnih proizvoda. Sirevi su prefini, ali su prepuni kalorija i masti. Ako već ne možete živjeti bez sira, pazite koliku porciju ćete pojesti, a u prehranu uvedite posni sir koji je iznimno zdrav te odličan izvor proteina.

Pijte vode koliko god možete. Ostavite se sokova koji vas napuhuju i opskrbljuju nepotrebnim kalorijama. Takvi su toksini apsolutno nepotrebni vašem organizmu. Umjesto svih nezdravih napitaka, pijte što više vode, a minimalno dvije litre dnevno. Nakon nekog vremena ćete primjetiti da je promjena vrijedila!

Pazite što jedete kao zadnji obrok u danu. Možete nakupiti čak kilogram do dva vode u organizmu prije spavanja zahvaljujući pogrešnim izborima obroka. Iako je to uglavnom zadržavanje vode, odmaže vam u gubitku kilograma. Za večeru pojedite grčki jogurt i nešto povrća, a zaboravite na razne grickalice i tešku hranu. Ujutro ćete se osjećati poletno, a vaše će vam tijelo na tome biti zahvalno!

Konzumirajte što više povrća. Zima baš i ne obiluje izborom povrća, no zato biste proljetne i ljetne mjesece trebali iskoristiti i u organizam unositi što više vlakana, vitamina i minerala. Vaša mama vas nije bez razloga tjerala da jedete povrće. Držite se njenog savjeta i potrudite se da pojedete nešto zeleno uz svaki obrok u danu.

Konzumirajte više proteina. Ne morate pretjerivati i jesti 2 grama proteina za svaki kilogram vaše tjelesne težine, no trebali biste jesti više proteina kako bi se obnovili vaši mišići i kako bi vas zasitili. Jaja, riba i bijelo meso odličan su izbor uvijek, a posebice ako vježbate.

Volite svoje tijelo kakvo god da je. Na nekim svojim tjelesnim manama možete poraditi, no neke stvari ne možete promijeniti. Umjesto da kukate i sažalijevate se nad onim što ne možete promijeniti, vježbajte redovito, pratite napredak, i prihvatite svoje tijelo onakvo kakvo je.

Redovito vježbajte. Možda vam nedostatak vremena ne dopušta redoviti odlazak u teretanu, ali za neke stvari biste ipak trebali pronaći vremena. Umjesto korištenja dizala, penjite se stepenicama, na posao odlazite biciklom ako imate priliku, šetajte maksimalno, svakodnevno izvodite plank za koji vam je potrebno tek nekoliko minuta, a koji sjajno zateže tijelo (posebice trbušne mišiće).


Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo