Režim koji znači manje kilograma i više samopouzdanja

20/04/2017

Budite sigurni da svakodnevno činite barem nekoliko krucijalnih pogrešaka!

1. Jedite, jedite i onda opet - jedite. Najbolji način za ubrzavanje metabolizma je puno obroka - njih barem 5 dnevno. Imajte 3 glava obroka - doručak, ručak i večeru, i 2 međuobroka - jedan između doručka i ručka i jedan između ručka i večere. Najbolje je da obroke rasporedite na način da jedete svakih dva do četiri sata i da prvi obrok u danu pojedete unutar pola sata od buđenja.

2. Hranite se raznoliko. Budete li jeli raznoliku hranu kroz tjedan, svom ćete metabolizmu priuštiti svojevrsni kružni trening. Vodite računa da jedete dovoljno voća, povrća, proteina te zdravih masti i ulja.

3. Klonite se ubojica brzog metabolizma. Dresinzi za salate, konzervirana hrana, maslac od kikirikija, grožđice te nezdrave žitne pahuljice pravi su neprijatelji metabolizma. Izbjegavajte sve namirnice i proizvode koji obiluju šećerom jer možete završiti s metaboličkim sindromom (povišeni šećer u krvi, visok krvni tlak, povišene masnoće).

4. Smanjite unos kave. Iako ovo teško pada mnogim ljudima, važno je da pijete što je manje kave moguće. Svi znamo da je kava odličan stimulans, no ono što malo ljudi zna, ili želi znati jest da kava dovodi vaše tijelo u stresno stanje. Kada se sve zbroji, vaše tijelo će patiti i teško ćete utjecati na tjelesnu težinu. Popijte kavu, samo nemojte pretjerivati s količinama.

5. Planirajte obroke. Jednom tjedno idite u nabavku i kupite namirnice za cijeli tjedan. Na taj način, teže ćete pronalaziti isprike za nekuhanje, a osim toga, teže ćete doći u napast kupiti neki gotovi, nezdravi obrok. Ako volite tehnološka čuda koja vam pruža današnjica, pobrinite se da skinete neku od brojnih aplikacija koja vam može pomoći u planiranju prehrane (npr. Fast Metabolism Diest app).



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo