Pogreške koje ubijaju sav u teretanu uložen trud

31/01/2018

Ako vam je imalo lakše, svi ih radimo...

1. Nakon vježbanja ne odmaramo dovoljno. Nakon što ste pojeli zdrav obrok, vrijeme je za odmor. Spavanje nije potrebno samo da bi se tijelo odmorilo, nego se tada proizvodi hormon rasta koji oporavlja i učvršćuje vaše mišiće. Dobar san je ključan korak u vašem preobražaju.

2. Ne uspijevamo odoljeti noćnim zalogajima. Stigli ste kući iz kina ili nekog kulturnog događaja i trebali biste otići na spavanje. Ali, nešto vas vuče prema frižideru jer ste osjetili potrebu za hranom. Jedino (i samo tada) ako ste abnormalno gladni smijete pojesti neki zdravi zalogaj. Mislite da će vas teška hrana nahraniti više od malog zalogaja?! Prevara. Ako skuhate jaje ili narežete celer i umočite ga u humus ili jogurt, nećete pogriješiti. No, ako pojedete tjesteninu, možete slobodno reći bye-bye napornom treningu. Važno je da se ne prejedete prije spavanja jer će vaš želudac cijelu noć morati probavljati, a vi se nećete dovoljno naspavati. Zato radije dulje žvačite zdravu hranu nego da jedete nešto nezdravo.

3. Volimo se nagraditi obilnijim obrokom. Nakon napornog treninga tijelo će tražiti obilan obrok. Normalno je da osjećate glad jer ste potrošili velik broj kalorija, ali to ne znači da morate pomahnitalo pojesti svu nezdravu hranu koju imate kod kuće. Umjesto da posegnete za prvim što vam dođe pod ruku, skuhajte neki zdraviji zalogaj koji možete pronaći među našim brzim receptima. Najbitnije je da nahranite svoje mišiće 15 minuta do dva sata nakon treninga. Zato sljedeći put pripazite što jedete nakon treninga jer ne vrijedi pravilo: "Sad sam vježbala pa mogu i jesti."

4. Konzumiramo sportske napitke. Ako se niste pošteno znojili barem sat vremena, nema potrebe da u tijelo unosite sportska pića. Potreba za nadoknadom elektrolita javlja se tek kad je vaše tijelo izgubilo previše tekućine. Uz običan trening i normalnom znojenje nema potrebe za ispijanjem šećernih napitaka jer ćete tako izazvati neželjene rezultate - nećete se osjećati zadovoljno, a nećete znati razlog zbog kojeg rezultati još nisu vidljivi.

5. Ne znamo reći ne izlascima i alkoholnim pićima. Ako ste dobili poziv da nakon teretane poharate grad sa svojim prijateljicama (a to uključuje i ispijanje visokokaloričnih pića), razmislite dva puta. Koliko vam je bitno smršaviti? Prisjetite se koliko ste vježbali, uložili truda i oznojili se da biste to sad u pola sata posve upropastili. Podsjećamo vas da je ljeto blizu i da će vam s prvim skidanjem u badić biti žao zbog krivih poteza.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo