Ovo su vježbe za koje ćete uvijek imati vremena

10/10/2015

Svega nekoliko minuta ovih vježbi dnevno učinit će mnogo za vaše tijelo...

Plank ili položaj daske. Oslonite se na svoje laktove i noge, a tijelo ravno odignite od podloge i zadržite taj položaj barem 20 sekundi odnosno što dulje možete.

Jumping jacks. Iz položaja sa skupljenim nogama i rukama uz tijelo, skočite i raširite noge i ruke podignite iznad glave. Nastavite dok ne osjetite da vam je puls porastao i da vam ponestaje zraka.

Trčanje na mjestu. Trčite na mjestu i pritom visoko podižite koljena. Činite to jednu minutu bez pauze.

Sjedenje uza zid. Naslonite leđa uza zid i spustite guzu do sjedećeg položaja. Zadržite ovaj položaj sve dok vam bedra ne počnu goriti.

Iskorak. Pronađite čvrst oslonac, kao na primjer stepenicu i zakoračite na nju, pa napravite korak nazad. Ponovite vježbu dvadeset puta za svaku nogu.

Ženski sklekovi. Iako vam je to vjerojatno najteža vježba, napravite barem deset ponavljanja u seriji.

Triceps dips. Okrenuti leđima, rukama se oslonite na nisku stolicu ili stolić i spuštajte svoje tijelo prema dolje koliko možete. Ponovite to barem dvadeset puta.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo