Kako ne skupiti kilograme na odmoru

19/06/2013

Svi smo usredotočeni na mršavljenje prije odmora, trajalo to cijelu godinu ili zadnjih mjesec dana. No kada dođemo na odmor, kilogrami nam odjednom više nisu na pameti. A trebali bi biti...

Kako ne biste sav mukotrpan trud koji ste uložili u mršavljenje upropastili u samo nekoliko tjedana odmora, donosimo savjete koji će vam pomoći da zadržite željenu kilažu.

 

1. Zdrave navike održavajte na životu!

Nastojte se pridržavati korisnih navika čak i na odmoru. Nemojte preskakati doručak i ručak. Oni neka otprilike i kvalitativno i kvantitavno ostanu isti kao i prije odmora. Želite li griješiti, priuštite si to ponekad za večeru jer bi ona svakako za vrijeme odmora trebala biti zabavna.

2. Budite disciplinirani!

Nemojte se pretrpavati hranom, pogotovo ne nekoliko puta dnevno. Ako ste obilato ručali, večera neka vam bude lagana. Ne samo da nećete dobiti na kilaži, nego ćete se i osjećati bolje. Budete li jeli umjereno, bit ćete poletniji, veseliji i okretniji!

3. Nemojte uvijek pojesti sve!

Ako na odmoru hranu ne pripremate sami, uzmite u obzir da su porcije koje će vam biti servirane gotovo dva puta veće od onih koje biste trebali pojesti! Kontrolirajte se i ostavite višak ili zamolite da vam ga spakiraju i pojedite ga za idući obrok.

4. Pazite s pićima!

Nemojte pretjerati s konzumacijom sokova i alkoholnih pića! U redu je popiti koje piće za vrijeme izlaska, ali litra koktela vam sigurno nije potrebna! isto pravilo vrijedi i za sokove koji su puni šećera. Nemojte pretjerati s njima. Radije popijte svježe cijeđeno voće ili osvježavajuću limunadu bez šećera!

5. Recite ne fast-foodu!

Razne barove koji nude hranu i fast-foodove koji po ljeti vire na svakom koraku, izbjegavajte u širokom luku. Radije sa sobom na plažu ponesite prijenosni frižider i natrpajte ga svježim sezonskim voćem,vege sendvičima i zdravim osvježavajućim napicima.

6. Budite aktivni!

Nemojte da vam se odmor pretvori u puko izležavanje na suncu po cijele dane! Ako vam se baš nikako ne da vježbati kako inače vježbate, nastojte što više plivati i roniti! Ili barem imajte nekoliko seks tretmana dnevno! S vašim partnerom, naravno! Bez brige, ne zagovaramo promiskuitetnost!

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo