7 koraka do vitk(ij)e linije

16/02/2018

Možda se na ove stvari nećete naviknuti iz prvog pokušaja, ali jednom kada se naviknete, vrijedit će...

1. Ni slučajno nemojte preskakati doručak, samo se potrudite da odaberete onaj pravi!

2. Redovito se važite (ne morate baš svaki dan, ali barem par puta tjedno), kako biste mogli primijetiti ako se počnete debljati, odnosno kako biste imali situaciju s kilogramima pod kontrolom.

3. Ograničite unos junk fooda i brze hrane poput hamburgera, pomfrita i alkohola  na maksimum jednom tjedno.

4. Izbjegavajte grickanje dok radite, razgovarate ili gledate televiziju jer se tako lako prejedate, a da i ne primijetite. Jedite samo onda kada ćete imati punu svijest o tome koliko ste točno pojeli.

5. Tri puta dnevno unosite mlijeko ili jogurt ili svaki dan uzmite po tabletu kalcija koja zadovoljava dnevne potrebe. Nedostatak kalcija može izazvati želju za prejedanjem.

6. Izbjegavajte slatke napitke, a umjesto njih pijte vodu, nezaslađenu kavu i čaj. Naravno, smijete pite i sokove od svježe cijeđenog voća.

7. Birajte kvalitetu umjesto kvantitete. Jedite normalne namirnice (umjesto svih onih nemasnih, light ili dijetnih industrijskih proizvoda) u razumnim količinama.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo