Želite živjeti zdravije? Mario će vam pokazati kako!

27/11/2019

O važnosti zdravih životnih navika uče nas još od malih nogu, no s vremenom uz ostale životne obaveze zanemarimo svoje tijelo. Kad se to dogodi potrebno je pronaći motivaciju i vrijeme za posvetiti se sebi i svom tijelu. Kako bi nam to olakšao, Mario Mlinarić svoju karijeru posvetio je mijenjanju životnih navika onih koji ne mogu sami. Mario je poznati magistar kineziologije, kondicijski trener, suradnik na fakultetu, suprug, otac i na kraju veliki uzor i motivacija svima...

Mario Mlinarić koji već niz godina upozorava na važnost zdravog života uz pravilnu prehranu i treninge svojim životnim primjerom potiče i pomaže ljudima u ostvarenju ciljeva. Nakon sudjelovanja u brojnim emisijama, svoju karijeru je nastavio organizacijom raznih izazova za sve koji žele vježbati i pomicati svoje granice. Vodio je i online treninge putem platforme Youtube, a na svojoj Facebook stranici pod nazivom Mario Mlinarić Trening svakodnevno motivira brojne svoje pratitelje da ne posustaju u borbi s kilogramima. Dijeli video zapise s brojnim zahtjevnim vježbama za što bolje rezultate.

Uz svoje treninge i planove vježbanja uvijek naglašava i plan prehrane kao čimbenik bez kojeg je nemoguće postići rezultate. Mario savjetuje: „Kad želite smanjiti tjelesnu težinu, potrebno je voditi računa o prehrani. Smanjen količinski, odnosno kalorijski unos, mora zadovoljiti nutritivne potrebe organizma.“ Mlinarić osim plana treninga i savjeta o pravilnom vježbanju i gubitku kilograma, nudi ideje za osmišljavanje plana prehrane.

Omega-3 masne kiseline imaju ključnu funkciju u rastu i razvoju mozga i živčanog sustava i neophodne su za naš rast i razvoj. Organizam nije sposoban sam proizvesti ove masne kiseline, stoga optimalan unos moramo osigurati putem prehrane. Iako su lanene, chia i sjemenke konoplje te orasi i bundevine sjemenke izvrstan izvor omega-3, neće osigurati dovoljne količine DHA i EPA koje su ključne za optimalno zdravlje mozga. 

Uz obilje voća i povrća te mesnih jela, Mario savjetuje o važnosti dovoljnog unosa omega-3 masnih kiselina, a namirnica koja nam to nudi je tuna. Rio Mare u ponudi ima posebnu liniju tune prilagođenu sportašima i svima koji paze što jedu, a to su Rio Mare Natura i Rio Mare Leggero. Obje tunjevine predstavljaju izvrstan izvor proteina (više od 20 g na 100 g tunjevine), a time se nameće kao savršen izbor za obrok nakon treninga. Proteini su važni za pravilnu izgradnju mišića, što je važno svakom sportašu. Ukoliko govorimo o izboru obroka nakon treninga, uvijek je bolje odabrati obrok bogat proteinima, a ne ugljikohidratima jer proteini poboljšavaju započeti proces mršavljenja i gubitka masnih naslaga.

Upravo kako bi olakšao odabir za pripremu finih jela, Mario uz treninge dijeli i brojne ideje, a jedan od njegovih najdražih recepata za brzi obrok nakon treninga je salata od brokule i tunjevine.

2

Više recepata potražite na www.riomare.hr/recepti

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo