Poslušali smo novi album Katy Perry!

09/06/2017

...i ne možemo vjerovati koliko je...dobar!


Kada je Katy Perry početkom godine najavila da će njezin novi album biti “pop sa svrhom”, očekivali smo nešto dobro. Ali ne ovoliko dobro.

Djevojka koja je svoju karijeru započela sa “I Kissed a Girl”, zbog koje smo se pitali što skraćenica “T.G.I.F”* u pjesmi “Last Friday Night (T.G.I.F.)” znači, i čije smo spotove gledali sa divljenjem (šifra: “This Is How We Do”), objavila je prvi singl “Chained To The Rhythm” u produkciji Maxa Martina i okomila se na društveno osjetljiva pitanja, (a što može danas biti društveno osjetljivije od društvenih mreža?)

“Are We Crazy, Living Life Through A Lens?”, pita se pop-zvijezda koja je nedavno proslavila 32. rođendan, o smislu života koji svi živimo kroz prizmu Instagrama, Facebooka i ostalih zaraznih platformi koji nas pretvaraju u zombije, tvrdi Perry.

U travnju je objavila singl “Bon Appétit,” (o čijem smo šokantnom, ali duhovito kanibalističkom spotu pisali), a potom i “Swish Swish,” pjesma u kojoj se obračunava s Taylor Swift (koja je oblatila Katy Perry u pjesmi “Bad Blood” iz 2014.).

Ako je vjerovati Katy, Taylor nije tako “mala slatka dobrica u prugastoj majici i crvenim ružem” kako se čini, već, kako kaže Perry, “tip koji čuva račune”.



Album “Witness” izlazi danas, 09.06.2017., i donosi nam lavinu zvukova inspiriranih osamdesetima (ali dobrih), potencijalnih hitova koje ćemo voljeti slušati zasebno, ali i kao album koji, unatoč mnogobrojnim & eklektičnim suradnicima, zvuči kompaktno.

katy perry witness

Za početak, tu je neizostavni Max Martin, švedski meštar od hitova odgovoran za sve brojeve jedan na top-ljestvicama Britney Spears, N’Sync, Taylor Swift, Backstreet Boysa, Justina Timberlakea, Pink i Kelly Clarkson od 1999. do danas. Max Martin je tako producirao ili suproducirao 5 pjesama, uključujući hitoidne “Chained To The Rhythm” i “Bon Appétit.” Superproducent Jeff Bhasker (tip koji je napravio pjesmu "Uptown Funk" Bruno Marsa i Mark Ronsona) potpisuje “Pendulum”, dok nam Mike WiLL-Made It (koji je radio s Beyoncé na pjesmi “Formation”) donosi “Tsunami”.

KATYPERRY WITNBESS

Možda najneočekivanija suradnja je ona s Corin Roddickom iz projekta Purity Ring (“Mind Maze” i “Bigger Than Me”), australskim DJ-em Hayden Jamesom (“Deja Vu”), Jack Garrattom (“Power”), kompozitorom koji je napisao muziku za film “Lion”, Dustin O’Halloran (“Into Me You See”) i švendskim novim producentom Elof Loelvom (“Save As Draft”). Možda najzanimljivije od svega, pjesmu "Hey Hey Hey”, potpisuje i slavna Sia, jedna od najtraženijih autorica današnjeg popa.

No, osim atraktivnih pop-hitova nabrijane švedske produkcije sa stihovima poput “I’m feminine and soft, but I’m still a boss … Marilyn Monroe in a monster truck … I smell like a rose and I pierce like a thorn" (u prijevodu, Ja sam ženstvena i meka, ali sam ipak šefica … Marilyn Monroe u tegljaču … Mirišem kao ruža, ali bodem kao trn), Katy nam nudi jedan od svojih najozbiljnijih albuma koji se može nazvati “post-breakup” jer, osim što upozorava na opasnosti društvenih mreža, političko ludilo koje vlada Amerikom, priča priču o Katynim ljubavnim problemima, lošim vezama, i razočaranjima. Album “Witness” zapravo je ispovijest jedne pop-zvijezde koju ovaj puta treba poslušati, jer ima nam što za reći, osim da je "poljubila neku curu, i da joj se jako sviđalo, ili da je "danas petak".

Ipak, hvala bogu da je petak.

* “T.G.I.F” = Thank God It’s Friday

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj