Kraj rujna se bliži, spremite se za Weekend!

14/09/2011

Krajem rujna hrvatska i regionalna medijska scena seli se u Rovinj, a glavni krivac tome je Weekend Media Festival. Već četvrtu godinu zaredom, stara tvornica duhana na rovinjskoj rivi ugostit će nekoliko tisuća komunikacijskih profesionalaca. Što ih sve očekuje ove godine?

s

Dobar glas festivala pročuo se daleko pa se tako dogodilo da će Weekend ove godine ugostiti "naše gore listove" zaista impresivnih internacionalnih karijera. Jedan od njih je i Sasha Savić, osnivač legendarnog sarajevskog Omladinskog program radija. Od Praga do New Yorka, od McCann Ericksona do Publicis grupe, Sasha je kreirao i vodio medijske strategije za klijente poput Coca-Cole, Microsofta, Mastercarda, Intela, P&G-ja...

Krajem prošle godine Savić preuzima funkciju Chief Operating Officera za Havas Media North America. Tema njegova predavanja u Rovinju bit će kako se način na koji ljudi komuniciraju između sebe, način putem kojeg donose odluke vezane za kupnju proizvoda te čovjekov odnos s brendovima dramatično promijenio tijekom posljednjih deset godina.

Velik broj zainteresiranih svakako će privući panel "Oglašavanje 2020." koji će se baviti pitanjem kakva je budućnost medijskih servisa u vremenu kada sve više medijskih kuća imaju svoje odjele zadužene isključivo za planiranje i zakup te su se oglašivači okrenuli direktno k njima.

Na Weekendu će se moći i naučiti više o interaktivnoj umjetnosti te produkciji specijalnih vizualnih efekata poput videomapiranja, 3D-a i holograma na radionici beogradske Galerije 12+.

Novost na festivalu je Weekend Content Market, novo mjesto gdje će prvi put proizvođači sadržaja (produkcijske kuće, mediji...) nuditi svoje "proizvode", odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica. A ove godine očekuju nas i premijere filmova, izložbe te nezaobilazna doza vrhunskih tuluma.

Više na www.weekendmediafestival.com.

 

 

 

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo