Evo kako su izgledale fizičke pripreme Dakote Johnson za najseksi ulogu

11/02/2018

Da, da, mislimo na pripreme za sve one golišave scene u prvom planu...

Ne znamo jesmo li jedini, ali kad god gledamo neki od filmova 'Pedeset nijansi', jedna od stvari koje ne možemo ne primijetiti je količina golotinje u njima. Nije da imamo išta protiv golotinje, samo se divimo koliko samouvjerenosti i samopouzdanja imaju glumci kada svoj posao rade kao od majke rođeni. A nerijetko se zapitamo i kakav točno režim vježbanja stoji iza tako savršeno isklesanog tijela.

Iako je cijelom njezinom tijelu teško naći zamjerku, Dakota Johnson se sa svojim trenerima, pripremajući se za ulogu, posebno usredotočila na određene dijelove tijela. Točnije, na ruke i ramena i maleni, uzak struk.

Ne sumnjamo da je njezin opus vježbanja šarolik, no njezina je trenerica Ramona Braganza jednu vježbu izdvojila kao najdragocjeniju – vježbu veslanja. Upravo je na toj spravi Dakota provela najviše vremena i to zbog toga što prilikom izvođenja ove vježbe radi cijelo tijelo – leđa, ramena i ruke, ali i trbušni mišići te mišići nogu. A saznali smo i kako točno izgleda rutina koja joj je bila svakodnevica:

  1. Dvije minute zagrijavanja laganim tempom.
  2. Prijelaz na sprint intervale: 30 sekundi intenzivnog tempa, a zatim 30 sekundi odmora.
  3. Jedan set vježbi ponoviti 5 puta.
  4. Sveukupno odraditi barem 3 seta! 

P.s. Nemojte se dati zavarati, samo zvuči lagano!

 

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo