Marko Lončar: Trener koji nas je motivirao

04/02/2019

Ulovili smo zgodnog zagrebačkog trenera Marka Lončara da nam ispriča svoju
nevjerovatnu priču o motivaciji i želji za zdravljem koja je za njega prerasla u
uspješan posao osobnog trenera kojim se danas bavi.

Marko, ispričaj nam što te je dovelo do karijere osobnog trenera? Čuli smo da je to bilo iz jedno vrlo teške situacije zapravo?


Prije 5 godina, vozeći se na motoru, pao sam i zadobio užasno tešku povredu ramena i ruke, takvu da su mi doktori prognozirali kako nikad više neću moći raditi veće pokrete desnom rukom. No moj karakter se nije mirio s tim i obećao sam sam sebi da to neće biti tako. Uz vježbanje sam se počeo educirati, završio profesionalnu obuku i konstantna usavršavanja kroz razne certificirane tečajeve. A od ozljede sam se potpuno opravio i sada mogu i svojim primjerom svjedočiti kako je uz kvalitetnu motivaciju sve moguće.


Što bi onda savjetovao našim čitateljicama, kako da se uopće pokrenu i zadrže motivaciju na treninzima koji se često čine naporni?

Kod osobnog trenera bitna stvar je baš taj pristup ljudima. Svakom moraš prići individualno, promatrati ga, slušati i onda kada imaš širu sliku dati mu kombinaciju svega što baš njemu ili njoj treba da bi iz postojećeg stanja izvukao maksimum i osjećao se dobro. Iako je teško generalizirati, neke su stvari univerzalne. Zato bi rekao da je bitno da to radite zbog sebe jer se vi želite osjećati dobro u svojoj koži. Svaki dan se trudite napravit nešto lijepo za sebe što će vas držati u pozitivnom raspoloženju dok vam vježbanje i rekreacija ne postane zdrava navika. A kad budete vidjeli prve rezultate, sami sebi ćete postati najbolji motivator.

IMG-20190131-WA0014


Imaš li neki savijet koji set vježbi cure mogu svakodnevno i doma raditi da bi do ljeta vidjele poboljšanje na svom tijelu i što je još bitno da znaju?


Postoji cijeli niz vježbi koje cure mogu raditi doma s minimalno ili čak nimalo opreme. Moj savjet je da se fokusiraju na sklopke za trbuh, iskorake za noge te marinci općenito za kondiciju , njima obuhvaćamo cijelo tijelo. Osim toga, svi znamo kako bez prehrane nema ništa, tako da neka se usredotoče na ravnomjeran unos svih nutrijjenata, s naglaskom na proteinima te zdravim mastima. Uz sve ovo rezultati do ljeta, ma kako se ono blizu činilo, neće izostati i bit će spremne za plažu.

Kažeš da ti je zdrava i uravnotežena prehrana jako bitna. Koje ti je omiljeno jelo i kako ti održavaš svoju formu?

Moje omiljeno jelo je teletina ispod peke no općenito sam veliki gurman tako da rado jedem puno toga a isto tako volim i isprobavati nove kuhinje i nova jela. Osobno vježbam svaki dan te pazim što jedem. Tu i tamo pokleknem i dopustim si neke svoje male gušte, no to i je smisao života i fitnesa - uživati i raditi sve to iz ljubavi, a ne na silu i zato što nešto “moramo”. Balans je ključ svega. Nikoga nije udebljala jedna čokolada, problem je što ljudi ne znaju granicu te nakon te jedne dođe još jedna, pa još jedna, pa se preskoči trening.


Osim što treniraš, držiš edukativna poslovna predavanja i što si jako zaposlen, vidimo na puno putuješ. Koja ti je omiljena destinacija i imaš li novih putovanja u planu?


Vidio sam puno zemalja do sada, a definitivno me se najviše dojmila Azija. Taj kontinent i njegovi ljudi zaista su me dotaknuli. Planove za nova putovanja imao sam još u avionu na povratku sa svog zadnjeg putovanja koje je bilo u New York, no ne želim ih još otkrivati. Volim sve dobro isplanirati i posložiti te uskladiti sa poslovnim obavezama.

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo